نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
8645
-
الف
+

«جکی‌ چان» برای کاشف واکسین کرونا یک میلیون جایزه تعیین کرد

«جکی چان» یک میلیون یوان به مخترع واکسین ویروس کرونا وعده داده است.

به گزارش آی فیلم 2، در بیشتر کشورهای جهان، افراد سرشناس در افزایش آگاهی از عواقب بیماری‌های خطرناک و بلایای ویرانگر مشارکت می‌کنند و میلیون‌ها هوادار خود را به منظور کاهش خطرات احتمالی، به اهدای کمک‌های مالی و اقدامات انسان‌دوستانه تشویق می‌کنند.

در این راستا «جکی‌چان» بازیگر، کارگردان و تهیه کننده مشهور فلم های اکشن که اصالتا اهل هنگ‌کنگ می باشد، اعلام کرد برای کمک به تولید واکسین ویروس کرونا مبلغ یک میلیون یوان، معادل تقریبا 143 هزار دالر اهدا می‌کند.

چان با تاکید بر اینکه علم و تکنالوژی کلید غلبه بر این ویروس است، گفت: فکر می‌کنم مردم بسیار دیگری هم مانند من فکر می‌کنند و امیدوارم هرچه سریع‌تر یک پادزهر ساخته شود.

«جکی‌چان» که در تهیه ماسک و سپر‌های حفاظتی نیز کمک کرده با بیان اینکه نمی‌خواهد هم‌وطنان خود را ببیند که با ویروس کرونا دست به گریبان هستند و جان خود را از دست می‌دهند، گفت: مهم نیست که چه سازمان و یا فردی این کار را می‌کند و پادزهر را می‌یابد، می‌خواهم با یک میلیون یوان از یابنده یا یابندگان پادزهر یا واکسین این ویروس تشکر کنم.

به دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا، سازمان صحت جهانی در خصوص این ویروس اعلام وضعیت اضطراری کرد.

این ویروس برای نخستین بار در ماه دسمبر 2019 در شهر ووهان چین دیده شد و از آن زمان تاکنون به بیش از 25 کشور دیگر جهان راه یافته و در چین بیش از 37 هزار تن را آلوده کرده است.

بیشتر بخوانید:

همه ی آن چیزهایی که در رابطه با «جکی چان» نمی دانیم

م ح/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر